tiistai 5. toukokuuta 2009

Pääsykoepäivä

Tänään oli taas pääsykokeet. Tällä kertaa ihan täällä koto-Kajaanissa ja alana oli hmm joku artesaani-stylisti. :D Aamulla kasilta sinkouduin tuonne timperin suuntaan ja jo 10 vaille 8 siellä oli jonopäin 16 kesäisiä lapsosia. En kuitenkaan tuntenut itseäni vanhaksi vaan soluttauduin mainiosti kaikkien niiden ysiluokkalaisten joukkoon ja sainpa ainakin yhtä tyttöä huijattuakin. Kävin sen kanssa syömässä ja juteltiin hakupaikoista niin sen ilme oli todella priceless, kun kerroin, että olen hakenut myös ammattikorkeakouluihin ja se tajusi, että olen hieman vanhempi.

Kokeessa sistustettiin huone, jossa oli kaksi ihmistä, jotka vaatetettiin. Hyvää suomea taas mulla tulee... Ärsytti, kun mulla ei ollut ideoita ja väritkin ei oikein sattunut mieleen. Toisessa osiossa muovailtiin savesta matkalaukku, joka kuvastaa ulkoiselta olemukseltaan ja sisällöltään minua. Väsäilin sitä ensin puolitoista tuntia ihan onnellisena, että jee tästä tulee hyvä. Sitten huomasin, että se kaikki annettu savi pitäisi käyttää ja sitä oli vielä hirmunen köntsä jälellä.. Säveltelin siinä sitten tuskissani vähän ja luovutin lopulta kahden ja puolen tunnin vääntämisen jälkeen. Siinä töiden oheessa käytiin sitten ryhmähaastatteluissa, joka on muuten todella perseestä. Joutuu kuuntelemaan muiden juttuja, vaikka haluaisi vaan puhua itestään ja ylistää itseään!

Kaikkiaan oli ihan mukava kokemus tuokin. Toivottavasti pääsen sisälle!

Jos kaikki ei vielä ole huomanneet, niin


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti