sunnuntai 12. heinäkuuta 2009

Perjantain ostoksia

Perjantaina jäi se mun ostoksien esittely vähän huonolle mallille, kun oli niin kiire, mutta laitampa tähän nyt vähän parempia kuvia niistä. Onhan kyseessä kuitenkin ihanaisia paitoja, joihin olen aivan rakastunut. Värit ei ole kovin kesäisiä, mutta eipä näytä olevan ilmakaan tuolla ulkona. Eli tässä nyt ehkä vähän parempi kuva tuosta paidasta, jossa perjantaina hippasin viiteen aamulla :D Alaosa yrittää olla jollain tapaa korsettimainen, mutta ilman minkäänlaista tukea siitä tulee päälläni lähinnä makkarankuori.

Takana on vielä kiva narusetkin.


Sininen ei ole koskaan ollut yhtään mun väri, mutta nyt löytyi ensimmäinen kiva vaate, jossa sen kelpuutin ja joka näytti mielestäni jopa ihan hyvältä. Kaveriksi löytyi vielä hirmu halvalla sopivat rannerenkaatkin. Menossa oli mukana myös ne niittirannekkeet, jotka askartelin tässä taannoin.

Perjantaisella Seppälän mielialaostosreissulla tarttui mukaan muutamalla hassulla eurolla myös ihastuttava pallotoppi. Kaula-aukko on aika paljon antavampi kuin mihin olen tottunut, mutta kai sitä kesällä saa pintaa näyttää!




3 kommenttia:

  1. åh, olen hiplaillut seppälässä tuota samaa "korsettipaitaa", mutta vain punaisena. Törkeän hyvännäköinen vaatekappale <: ehkä miunkin pitää mennä jälleen kerran sovittamaan sitä ja tuhlata siihen viimeisetkin rahat (ja elää loppukuu puurolla...)

    VastaaPoista
  2. Kivalta näyttää, miksiköhän en muista nähneeni tollaisia seppälässä. Kai ne valikoimat vaihtelee ja ehkä just täällä ne kaikki on mennyt.

    VastaaPoista
  3. Ei näe nätti muuhalk kom peilis!: Olen aivan samaa mieltä. Tiesin heti kun näin sen, että se lähtee mukaan.

    Poppy: Voihan se olla, että tänne Kajaanin rupuiseen seppälään on eksynyt jotain, mitä ei kaikkialta löydy :D

    VastaaPoista