keskiviikko 18. maaliskuuta 2009

Esimmäinen.

Tämä on nyt sitten minun uusi hieno blogini! Aivan. Mainiota.

Jonkin aikaa olen tätä asiaa nyt pähkäillyt ja kaikenlaisia muita blogeja lukenut. Ja miettinyt. Joka päivä tulee mieleen asioita, joita haluaisin jakaa jollekin. Eli höpötellä. Höpöttelen paljon ihmisten seurassa niin, ettivät muut saa puheenvuoroa. Ehkä voin siis näin helpottaa muidenkin elämää kanssani, kun minulla on joku paikka mihin höpötellä. Ulkoasuhan ei tietenkään ole vielä mikään lopullinen. Tämä nyt vain on tätä elämää ja mun aikaansaamattomuutta. Toivottavasti saan vielä joskus aikaiseksi jonkun oman näköiseni jutun.

Idea lähti siitä, että siskoni ja eräs ystäväni samana päivänä ilmoitti, että minun pitäisi perustaa muotiblogi. Mitä?! Enhän mä tiedä muodista mitään, vaikka se jollain tasolla kiinnostaakin (olenhan suuntaamassa tulevaisuuteni vaatesuunnitteluun...) Muotiblogi tämä ei kuitenkaan ole piste. Täällä puhutaan myös ehkä muodista (olenhan ah niin materialisti), mutta myös paljon muista minulle tärkeistä asioista kuten valokuvista, musiikista ja ylipäätään kaikenlaisesta taiteesta. Tykkään tehdä paljon käsilläni ja pieni askartelutäti herää minussa päivittäin. Tämä on minun mielenmaisemiani ja avautumista arkipäivästä. Yksi muiden joukossa. Tänne saattaa ilmestyä mitä ihmeellisempää valitusta ja mitä huonolaatuisempia kuvia arkipäivästäni, useimpien mielestä huonoja vitsejä ja väsyneitä juttuja. Toivon kuitenkin kärsivällisyyttä niiltä, jotka tätä joskus erehtyvät lukemaan. Niin ja kommentit on aina kivoja ja tervetulleita. Rakentava kritiikki myös, mitä se nyt ikinä tarkoittaakaan. Kiitos.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti