maanantai 3. elokuuta 2009

Kenkähaaste

Menipä sisko tekemään sellaista, että nakkasi minua haasteella. Kenkä sellaisella.

1. Viimeisimmät ostoksesi, mistä?

Esittelinkin tuossa aiemmin vaaleanpunaiset ihanuudet, jotka nappasin Oulusta, kirpputorilta mukaani.


2. Lempipari, väri, koko?

Lempparit taitaa tällä hetkellä olla mustat asoksen alesta napatut korot. Mustat, koko 4.

3. Onko jokin kenkämalli mitä inhoat?

Ei taida olla mitään tiettyä mallia mitä inhoaisin, suu
rin osa maailman kengistä ei vain miellytä minua :D

4.Paljonko olet valmis maksamaan uusista kengistä?

Olen varmaan maailman pihein ihminen, enkä ole koskaan valmis maksamaan mistään paljoa. Jos haluan jotain liian kallista, niin kaivan sen vaikka kiven kolosta vähän halvemmalla. Kalleimmat kengät on tainneet maksaa 80e.

5. Kuinka kauan käytät yhtä kenkäparia?

Vanhimmat kengät, jotka tällä hetkellä omistan on kulkeneet mukana 5 vuotta, mutta sen ne on näköisetkin. Niillä on niin paljon tunnearvoa, että olen säilyttänyt ne. Yleensä kulutan kengät loppuun kahdessa vuodessa.



6. Voisitko ostaa samanlaiset kengät kuin kaverillasi?

En, tennarit on ainut poikkeus.

7. Millaisilla kengillä käveleminen on mukavinta?

Se riippuu aina ihan fiiliksestä. Yleensä koroilla käveleminen tekee olon mukavaksi, mutta olen myös suuri tennareiden ystävä. Ne jalassa ei tarvitse miettiä, voiko sittenkään lähteä kesken päivän juoksemaan metsään.

8. Oletko kesäisin ulkona ilman sukkia tai kenkiä?

Nurmikolla kävelen mielelläni avojaloin, mutta muualla en.

9. Ja vielä: jos saisit ilmaiseksi mitkä tahansa kengät, mitkä ottaisit?

Olen jo jonkin aikaa haaveillut täydellisistä gladiaattoreista, mutta ne eivät ole kävelleet vastaan, joten en ole satavarma, miltä ne näyttävät... Myös jotkut nilkkurit, olisi tosi jees syksyksi.


Minä puolestani haastan KAIKKI!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti