keskiviikko 15. heinäkuuta 2009

Pieni japanilaistyttö

Onpas ollut taas tylsää elämää. Tai ei ihan. Eilen kävin pelaamassa jalkapalloa ja uimassa ja tänään vain uimassa. Uiminen on mun mielestä maailman paras liikuntamuoto. Mutta missään ei ole ollut kamera mukana tai tapahtunut mitään kovinkaan erikoista, niin eipä ole paljon mistä kertoillakaan.

Tänään tempaisin ja kävin ostamassa taas hiusvärin. Oon miettinyt sellasta sotasuunnitelmaa, että hiljalleen tummentaisin päätäni ja katsoisin, miten mulle sopii sellainen tummempi look. Ihoni on kuitenkin niin kalmankalpea, että kontrasti voisi olla aika hurja. Oikeastihan olen aivan blondi.

No kaupan hyllystä tarttui ilman kovinkaan suuria ajatuksia Loreálin Casting Creme Gloss sävy 400. Noh, antaa kuvien puhua puolestaan. Ainakin meidän hississä ja näissä kuvissa tukka näyttäisi enemmän mustalta kuin ruskealta. Mutta ompahan tämäkin kokeiltu! Olen erittäin tyytyväinen.


Siinä elämäni suuria tapahtumia. Huomenna viimeinen työpäivä jeijj!!

3 kommenttia:

  1. On tosi söpö tukka :) Mäkin olen oikeasti ihan blondi, mutta mielestäni mulle sopii aika kivasti musta tukka. Tuntuu niin värittömältä kun on vaalea iho ja vaaleat hiukset ja vaaleat kulmakarvat ja vaaleat huulet ja silmiripset ja kaikki.

    VastaaPoista
  2. Anttis: Haha!

    Poppy: Kiitos :) Menee tietenkin vähän aikaa totutellessa, mutta mäkin kyllä tykkään tosi paljon. Juurikasvua odotellessa :D

    VastaaPoista