tiistai 23. maaliskuuta 2010

Tennarityttö

Eli tämän päiväisen kaupunkipyrähdyksen tuloksia, kuten lupasin. Ongelmani on ollut jo kuukausia farkut/housut. Omistan yhdet hyvät farkut, joissa tarkenee olla ulkona ja loput housut ovat niin ohuita, että edes kolmet sukkahousut ei lämmitä tarpeeksi (kyllä, palelen koko ajan). Niimpä operaatio hyvien farkkujen löytäminen on ollut käynnissä jo useamman kylmän kuukauden ajan. Edes Tukholma ei tarjonnut vastausta tähän pulmaan. En kyllä tiennyt oikeasti, mitä olen edes etsimässä. Tänään oli pakko irrottautua kirjasta ja lähteä kokeilemaan olisiko Kajaanilla minulle mitään tarjottavaa.

No näissä mentiin ja nuo pinkit ihanuudet huusivat Seppälä hyllyllä, että ota mut mukaan! On ilmeisesti joku musta-pinkki kausi menossa..


Jokainen tennarityttö tietää, että näitä kuluu yhdet kesässä (jos ei puhuta Converseista) ja joka vuosi se on yhtä taistelua löytää ne juuri tämän kesän kulutuskengät. Nytpä minua onnisti ja löysin ne jo maaliskuussa. Voi olla, että joudun ostamaan uudet jo heinäkuussa..


Ei pitäisi koskaan ajatella, että pyörähdämpä vain tuossa, ei siellä kuitenkaan ole mitään mulle on väärin. Sillä sieltä Jim&Jillin rekistähän ne mun rakkauteni löytyi -50% lappu kyljessään. Periaatteessa oon junttimaisesti aina ollu valmiiksi revittyjä farkkuja vastaan, mutta näille ei voinut sanoa ei.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti